Display advertising
Realiseer met een uitgekiende display advertising strategie uw doelstellingen.
Wil jij jouw doelgroepen pro-actief online bereiken? Wil je de naamsbekendheid van jouw organisatie verhogen via branding campagnes? Of is er juist behoefte aan conversiegerichte "prospecting" of dynamische retargeting campagnes inzetten? Dan is display advertising zeker interessant voor jou.
Display advertising is erop hericht op het actief benaderen van jouw doelgroep op verschillende websites met behulp van (dynamische) banners en tekstadvertenties. Display adverteren kan worden ingezet voor het realiseren voor meer merkbekendheid (branding), verhogen van online sales én ROI.
Display advertising bij Preface
Programmatic display advertising, retargetting en Real Time Bidding bieden ongekende en geavanceerde mogelijkheden. Display adverteren kan zowel ingezet worden voor meer merkbekendheid (branding) als het verhogen van online sales én ROI. Ons online marketing bureau Preface heeft de kennis, ervaring en technologie om jou en jouw organisatie te helpen de mogelijkheden van display advertising optimaal te benutten, ongeacht jouw online marketing strategie en jouw doelstellingen.
De kracht van display advertising
Vanwege onze insights, kennis en creativiteit opgebouwd door jarenlange ervaring met A/B testing, experimenten met verschillende banners en landingspagina-optimalisatie heeft Preface veel expertise en ervaring in huis met betrekking tot het ontwikkelen van de juiste banners en landingspagina's voor een optimaal resultaat. Preface levert dan ook graag toegevoegde tijdens het creatieve proces. Door nauwkeurig campagne management, dagelijks monitoren en continue campagnes te optimaliseren, behalen we gegarandeerd maximaal rendement
32,8%
Increase in online transactions
56,48%
Revenue increase
148%
Increase in organic traffic
46%
Increase in mobile traffic
De verschillende vormen van display advertising
Aan de hand van jouw doelstellingen bepalen we samen welke vormen van display advertising ingezet kunnen worden. Hierbij kun je denk aan prospecting campagnes op Real Time Bidding (RTB) platforms, contextual targeting campagnes via het Google Display Netwerk (GDN), display campagnes op basis van specifieke plaatsingen, remarketing campagnes en tekstlink campagnes. Daarnaast kunnen social media advertising campagnes ingezet worden. Preface geeft hierbij strategisch advies over de juiste mix van de diverse mogelijkheden om jouw online marketing doelstellingen te bereiken door ook actief te helpen bij operationele activiteiten.
Kunnen we je helpen bij display advertising?
Ben jj op zoek naar meer rendement uit display advertising? Start samen met Preface met het in kaart brengen van nieuwe display KPI's, zoals ROI, engagement en daadwerkelijke impressies (in plaats van alle vertoningen inclusief ongeziene uitingen die onder de vouw gepositioneerd zijn). Wil jij meer weten over geautomatiseerde mediainkoop van display advertising via Real Time Bidding (RTB), attributiemodeling, dynamische banner uitingen of andere display-specialismen?
Onze Display Advertising case studies
Bekijk alle projectenVertel ons over jouw project
Laat ons helpen met het realiseren van jouw online business en helpen bij de groei ervan met onze passie, expertise en ervaring
Haal het uiterste uit jouw online marketing budget en behaal een voorsprong door de concurrentie voor te blijven.
Testimonials
Bekijk alle testimonials“We have a constant flow of new leads thanks to this amazing SEO company. They gave us all the tools to convert leads into customers.”
“We’ve looked at a lot of SEO solutions but these guys were always the clear favorite. They have the right strategy and they’ve been awesome to work with.”